čtvrtek 29. března 2012

ZUZANČINA STUDÁNKA

Zdravím vás, milé dámy po dlouhé době.
Po úspěšném vyklízení brněnského bytu po dědečkovi jsme se opět vydali načerpat energii do přírody.
O víkendu mě pantáta vytáhl do Chřibů "objevovat" další studánky.
Tentokrát vybral ZUZANČINU STUDÁNKU v Kudlovické dolině.

Stoupali jsme ještě spící bučinou do prudkého kopce (u nás se říká, jak na kalenicu...)
Až už mi to bylo divný, ptám se, vždyť studánky většinou bývají v údolí ?
Dostalo se mi odpovědi: "........nekecé a poď....šak uvidíš.........!

...........uviděla jsem, měl pravdu.
Voda ve studánce byla čisťunká, dobrá, osvěžila.
Okolí pěkně upravený.
Jen pantáta nezapomněl při nabírání vody utrousit poznámku, že to je, jako by vodu nabíral ze splachovače..............!
Ale co, účel světí prostředky, se říká.









Po chvilce zaslouženého oddychu a občerstvení po výstupu do strmého kopce, mě čekalo další překvapení






Další "strmilovák" ! Zlenivělé tělo úpělo, ale vycouvat nešlo.

Pantáta valil jak závodník a já funěla v závěsu za ním.

Alespoň nějaká náplast za vykonané úsilí byly krásný pískovcový skály a výhledy do okolí.

Tyto skalní scenérie se jmenují PÍSKOVCE NAD BŘEZOVOU.









Cestou do údolí v zapadajícím sluníčku.


PS.: ta úvodní fotografie je jediná rostlina, která kvetla v té studené kotlině, kde ještě místy leží sníh a ledový vodopády.

Jmenuje se devětsil.


Přeji vám do nastávajícího jarního úklidu DEVĚT SIL !


Vaše Jaromila






















12 komentářů:

  1. Milá Jaromilko, už se mi stýskalo, po tobě, po pantátovi!
    Děkuji za procházku, já, světe div se, jsem tady nefuněla :o)
    Hezký večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko,
    také už jsem netrpělivě vyhlížela příspěvek od Vás a dnes jsme se dočkala i emailíku :-)
    Krásný výlet jste měli a koukám, že Vás ani sebe pantáta nešetřil ;-)
    Ještě , že jste se mohli osvěžit u Zázračné studánky a nabrat Devět sil !

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilko krásný výlet. Pantáta je zdá se svéraz ale však ty ho příště doběhneš :o) Devětsil i tobě...vám

    OdpovědětVymazat
  4. nekecé a poď. :-) To mě dostalo. Nádherné fotky a prima výlet.

    OdpovědětVymazat
  5. Nadherna priroda Jaromilko, musel to byt krasny vyslap a pramenita voda byla jiste lahodna!Take bych potrebovala tak zdatneho "pantatu turistu" :)) U nas jsem to spise ja, kdo je aktivni ale doufam, ze z prodluzujicim se dnem si i N najde vice casu na prochazky a vyslapy. Moc zdravim a preji hezky zbytek vikendu, pa,Monika.

    OdpovědětVymazat
  6. Jaromilko, hned by jsem se vydala s vámi na takovou procházku. Tiše závidím.
    Hezký večer IVA

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, jak vidím to slunce z tvých fotek dýchat...znovu se těším...a studánka? :-))) devětsilu je třeba jako soli...

    OdpovědětVymazat
  8. Jaromilko, to je fajn, když nás má kdo vytáhnout, že? Mně se to stalo včera a i když jsem cestou "brblala", tak jsem si to užila. Krásný "svatý" týden Sláka

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím,
    jsem zde nováčkem, ale líbí se mi tu. Zavítám častěji.
    Chřiby mám také ráda, ale tuhle trasu neznám. Takže děkuji za tip, určitě vyrazíme na výlet. Ü
    MM.=)

    OdpovědětVymazat
  10. Jaromilko přeji ti krásné sluníčkové Velikonoce.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  11. Jaromilko,
    moc krásné fotečky z výletu jsi vložila...určitě bylo moc fajn :o) Posílám jarní pozdrav od nás a přeji vám všem doma šťastné, veselé a pohodové VELIKONOCE!
    Ahoj Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Jaromilko, parádní výletík! No tak tam s kočárem asi nepůjdeme :D, krásné Velikonoce, Binn

    OdpovědětVymazat

JEŠTĚ Z DOVOLENÉ

 Dobrý den, milí zlatí ! Z médií troubí alelujá gloriá, ale já jsem myšlenkami pořád v těch zvláštních zemích severně od nás. V přístavní...