Velikonoce 2012

Všem, kteří nakuknou do mojeho zápisníčku, přeji příjemně a klidně prožitý sváteční den !



Slovy klasika :

KDYBY MI NĚKDO ŘEKL, KTERÉ CHVÍLE Z CELÉHO ROKU BYCH SI CHTĚLA PRODLOUŽIT, PAK BY TO BYLY TYHLE.............

NEŘÍKÁM JAKO JINÍ, AŤ UŽ BRZY ZAŤUKÁ JARO !


JÁ HO TIŠE VÍTÁM A PROSÍM- JEŠTĚ NEŤUKEJ, JEŠTĚ MÁŠ ČAS.

PŘIJÍT MUSÍŠ, TAK NAČ SPĚCHAT ?

NECH NÁS JEŠTĚ CHVÍLI SE TĚŠIT !


CHVÍLE S TEBOU UTEČOU JAKO VODA...

ČAS JAHOD A TŘEŠNÍ UBĚHNE JEŠTĚ RYCHLEJI A NEŽ SE PÁRKRÁT VYKOUPEM V TEPLÉM RYBNÍKU, ZAFOUKNE ZE STRNIŠŤAT........


MÁLOKDO DNES UMÍ ZADRŽET ČAS A VYCHUTNAT SI JEHO KRÁSY............


(citát z knihy: Nejsem čarodějka od paní Ljuby Skořepové)


























vaše Jaromila











Komentáře

  1. Milá Jaromilko,

    pravdu píšeš...ano každým dnem je třeba užívat ty chvilky, které kolem nás proudí....přestat spěchat a vychutnat si každý oka-mžik bytí...a k tomu myslím, že tyhle dny sváteční přímo nabádají....

    Po knížce kouknu, mám Ljubu moc ráda, žena úžasně spojená s přírodou a takové obdivuji, máme se co od nich učit...děkuji...

    S příjemným pozdravením do slunečních dnů...pherenis

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jaromila,pekné sviatky prajem!
    Sú to slová na zamyslenie a pravdivé.
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Pherenis,
    Když jsem citovala paní Ljubu, myslela jsem při tom například na mojeho bratra, který si dá takovou tu blbost na ucho, jde poklízet králíky a přitom si vyřizuje hovory.....nebo moji mladou, která pravidelně na velikonoce řekne: jé, to už je jaro ? já jsem si ani nevšimla, že byly vánoce .............!?
    Přeji pěkný den
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  4. Ivetko zlatá, děkuju za milé přání.
    Jsem ráda, že ses u mně zastavila a chvíli se zamyslela
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško Tobě též, krásně se Ti to doma zelená a květe, ještě, že už je jaro!
    Posílám pozdravy:-*

    OdpovědětVymazat
  6. Jaromilko, děkuji za krásné povídání, nádherné fotky (jak vidím, hospodář se činil :o))
    Přeji krásné sváteční odpoledne, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné povídání,moc děkuji,je to táááák pravdivé.Člověk se má opravdu těšit a nikam nespěchat.Krásný zbytek dne.Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Jarka, na dnešný sviatočný deň krásny citát a prekrásne fotky.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jaromilko, v citátu je mnoho pravdy. Říkám docela často, že se pořád všichni na něco těšíme a než se to stihneme užít, už se zase těšíme na něco dalšího. Dokonce jsem v minulých dnech někde na internetu viděla, že jsou Velikonoce za námi a můžeme se těšit na Vánoce. Ale co ty krásné dny mezi tím co nás čekají?
    Krádné jarní dny Ti přeji
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jaromilko,
    krásná citace a pravdivá !
    Bohužel všichni žijeme ve velmi uspěchané době a neumíme, nechceme se radovat z přítomného okamžiku :-(
    Začneme si to uvědomovat až v okamžiku , kdy nás čas dožene .
    Z tvých řádků je cítit,že u Vás s pantátou si dokážete tu přítomnost okamžiku užít a proto sem k tobě na návštěvu chodím i já , abych se to také naučila :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Jaromilo,
    to mohu také podepsat, ale raději se už držím zpátky, protože jsem už některým blogerkám "hnula žlučí", když jsem namítla, že velikonoční výzdoba v lednu je poněkud předčasná :-)
    Čím jsem starší, tím víc se snažím vědoměji vychutnávat každou chvíli, kterou prožívám a tak to asi má být.
    Přeji vše nejlepší a hodně krásných kreativních nápadů do budoucna.
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná slova. Je pravda, že já mám také nejraději tu dobu těšení se. Třeba před volnými dny si říkám, jaká to bude paráda a že je bezva, že je to teprve přede mnou. Protože ono to opravdu pak velice rychle uteče. Asi nejlepší přístup je mít rád každé roční období, i když u zimy a podzimních plískanic je to těžké...
    MM.=)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě