JE RŮŽE KRÁLOVNA ?


 Přeji pěkný den, všem !

Na návštěvě u známých jsem dostala růži.
Nic divnýho, že ?
To se dělá, darovat květ !
Jenže !
Když se tak na tu růži dívám, říkám si NO, JSI PĚKNÁ,...............ale žádný jiný emoce nemůžu ze své duše "vytlačit".
Kde tento nádherný, ve své metrové délce a obrovské velikosti květu ušlechtilý plod matičky země vlastně vyrostl ???
Kolik dostal vitamínů a růstových hormonů, aby dosáhl tak vysoko........

V žádným případě se nechci dotknout človíčka, který mi růži daroval, ale můžu říci, že mnohem radši mám například TLAMKY (hledíky- Antirrhinum majus), které mi vyrostou samovýsevem někde v pěšince mezi kameny.
To mi fakt připadá jako zázrak !!!
I proto chválím a velebím matku přírodu při každé příležitosti !




Co vy na to ?

Těším se na vaše postřehy...:-D
Jaromila

Komentáře

  1. Jaromilko,
    máš pravdu příroda umí zázraky a ty jsou NEJ!
    Jen člověk do ní příliš často zasahuje :-(
    Miluji růže, tahle asi dlouho vydrží ;-)
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko všechny květinky jsou krásné a každá máme "tu svou":-)Krásné fotečky!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jarmilko, já to mám jak kdy - někdy růže a někdy daleko raději kopretiny... Moc ráda mám tulipány a frézie, hortenzie a levanduli.
    U nás se hledíkům říká zajíčci :o)
    Moc děkuji za milý mail a přeji krásný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilko, tentokrát si dovolím trochu nesouhlasit. Miluju všechno kvítí, ale růžím jsem přišla na chuť až teprve posledních pár let. V mojí péči moc té péče nedostanou a přesto kvetou, kvetou a jak voní! Právě jsem dávala na blog fotky posledních hrdinek, které přežily i první mrazíky.
    Jinak je u Tebe moc krásně!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko: to jsem právě chtěla říci, že člověk chce do přírody moc zasahovat ! Co do trvanlivosti je ta moje kráska fakt nepřekonatelná.

    Míšo: já nemám žádnýho superfavorita, mně se líbí každá kytka :-)některá víc některá míň.

    Helenko: to je sranda ty krajový názvy (a nejen květin)...

    Danah:souhlasím s tebou, že růže vypěstovaný na zahrádce jsou miláčci :-D to já se zamýšlela nad tou metrovou superhvězdou...

    holky děkuju za komentíky
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  6. Jaromilko, pěkný příspěvek. Též jsem dostala od milých kolegů růži, ale ač jsem ji každý den zastřihávala a měnila vodu, už za 3 dny mi zvadla. Asi byla uřezaná ve špatném lunárním období. ahoj

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě