středa 24. října 2012

JIŘINA

 Dnes má moje mladší dcera narozeniny !

Jíro, posílám ti virtuální kytičku a pusu a přeji ti radost ze života , z jeho všedních i svátečních tváří,  vnímavé a milující lidi kolem sebe,  stále tak dobré zaměstnání a připíjím tím vínem, které jsme o víkendu nedopily...........
...mamka.....



7 komentářů:

  1. Připojuji se.. :)
    Pusu i Tobě..
    Olouš

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. Mám chuť o Tobě napsat básničku:)

    OdpovědětVymazat
  3. Když loupalas ořechy na plechu
    neplechu jsem tropila.
    Včera jsem se opila
    v opici změnila se
    v hlase zlomila se.

    Ptám se, kde jsou tvé vlasy
    konipasi spásli je asi
    a neptáš se mě ani za mák
    proč už na hlavě nenosím slamák.

    Léto odešlo
    hladové po školních lavicích
    ty pravici mi podáš
    mrkev hlodáš odvážně.
    Odvaž mě od sloupoví stolu
    konec karambólů.

    Kremrole ze staniolu snídáš
    hlídáš si linii
    topolů načmáraných tužkou v zápisníku.
    Kapesníků deset ti vyšiju
    bavlnkami.

    OdpovědětVymazat
  4. Jarmilko, krásné přání, ráda se připojuji!
    Jiřinko, krásná báseň!
    Pohodový večer a moc zdravím!
    Helena

    PS: kniha dorazila vpořádku, moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tak opožděně přeji všechno NEJ...
    ta jiřinka je MOC krásná

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Jaromilko, máš u mě na blogu štafetový kolík do hry. Budu ráda, když se zapojíš, když ne, zlobit se nebudu.
    Jana

    OdpovědětVymazat