TO JSTE JEŠTĚ NEVIDĚLI

 ......a abych pravdu řekla, já taky né !
Jsou to poklady pantátovy brněnské rodiny.
Když jsme vyklízeli byt po dědečkovi, zahlídla jsem v krabičce nějaký vánoční ozdoby, ale podrobně jsem je nezkoumala, byla jiná práce .........
Až teď nazrál ten správný čas, milou krabičku jsem obřadně oprášila a otevřela a.................nestačila se divit !!
S očima navrch hlavy jsem se probírala jednotlivými ,pečlivě uloženými titěrnostmi a zkoumala, CO TO VLASTNĚ JE !
Některé jsem poznala, ale u některých tápu !
Tak si to prohlídnite a napište mi, co ty korálkový nádhernosti vlastně znamenají.

A abyste neseděli jen tak nasucho, tak si vám dovoluji nabídnout vánoční punč ( černý čaj, hřebíček, skořice, med, rum, modrý portugal, citron. )  A ty lžičky máte na to, abyste po dopití vylovili ze skleničky rozinky, mandličky a sušený trnky.........


















Spolu s mojím pomocníkem Tomem vám přejem příjemnou neděli.
Jaromila

Komentáře

  1. Jaromilko, tak tyhle korálkové ozdoby pamatuji od babičky ... jen ti asi neporadím s tím, co mají některé vyjadřovat. A děkuji za skvělý Vánoční punč, mám ho moc ráda.
    Co mě ale opravdu dostalo, je ta fotka s nádherným ubrusem.
    Krásný večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Věru- musím přiznat, že to není ubrus, co obdivuješ, alébrž záclona, dlouhá 270 cm a široká 150 cm. Je z brněnského bytu po tetičce a je jemňunká, utkaná z měsíčního svitu :-)
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  3. To sú skutočné poklady... A to lietadielko s trojkolkou.. No, normálne tajím dych. Krehučké a ligotavé. Krásne.

    OdpovědětVymazat
  4. Neviem na čo mi majú skôr skočiť oči po tom dobrom punči - ďakujeme za pozvanie. Neviem či pozerať na ozdoby, alebo na ten kráááásny obrus.
    Jaromilka, sú to vzácne poklady.
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů!! To je nádhera!! Tak takhle si představuji opravdové poklady. je to něco překrásného, co ukrývala krabička.
    A ta záclona!!
    Zdravím tvého pomocníka a přeji krásný předvánoční čas***
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Hotová šperkovnice pro Vánoční stromeček:-)Když jsem byla malá, měly jsme podobné, rodiče je měli po jejich rodičích..., ale nedožily dál:-(
    Přeji pohodu při dobrém moku a za slastného předení Toma.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaromilo,
    nádhera !
    Pamatuji je také od babičky, ale s rozluštěním významu jednotlivých ozdobiček ti také nepomohu, ale ten tvůj vánoční punč , bych si fakt dala!
    Krásný adventní čas!

    OdpovědětVymazat
  8. Jarmilko, luštit taky nebudu, jen se kochám - ozdobami, tím ubrusem...
    Punč dělám podobný, ty mandličky jsou, viď :o)
    Pohodové dny přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. To só dobrý chomáty bomáty! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jarmilko, páááni, ty máš tedy poklady. Ozdoby si matně pamatuji u prababičky. Některé byly i ožehnuté od svíček. Škoda, že je někdo vyházel kamsi do popelnice.
    Punč bych si taky dala, snad příště na něj taky dojde, protože zítra se chystám na druhou várku vánočního likéru. Ten první jsem nekontrolovaně upíjela, při pečení cukroví.
    Přeji Ti krásné a pohodové vánoční svátky. A neboj :-) , po očku sleduji tvůj blog, hlavně mě baví tvé písání v příspěvcích.
    Pa. Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je opravdu krása a poklad...žasnu, jak dříve měli všechno vyšperkované, ozdoby jsou opravdu krásné a památeční...pěknou, pokojnou a těšící se 4.neděli přeji Kejt

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné ozdobičky, ty pamatuju:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  13. Mila Jaromilko, preji vse nejlepsi do noveho roku,omlouvam se, drive jsem se k tobe nedostala a take jeste jedna velka, opozdena gratulace ke koupi nemovitosti :) Ozdoby jsou kouzelne,co kousek,to original! Moc zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den,
    ozdoby jsou z firmy Rautis z vesničky Poniklá v Krkonoších.
    Firma je soukromá, stojí za to se kouknout na jejich webové stránky na www.rautis.cz.

    přeji krásné dny

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě