neděle 13. ledna 2013

...A JE PO PARÁDĚ.....

 Milé dámy, milí návštěvníci, srdečně vás vítám v novém roce.
Copak nám přinese nového ?
Hlavně to, co si budeme vroucně přát .

S rušením vánoční výzdoby mám vždy problémy a stříhání vánočního stromečku, no to je pro mně utrpení.
Byla to však nutnost, protože na zemi bylo plno suchého jehličí a kočky to roznášely v kožíšcích a na tlapkách VŠUDE

 Před popravou jsem udělala kafíčko a ještě jsme si stromečku užili..........


 Domácí musli- moc dobrý, nebezpečně dobrý !

 Z litinovýho stojánku na stromeček po brněnských rodičích mám velkou radost.
 Má takový krásný zvířecí tlapky :
Ten sobík je můj výtvor a je z heboučkého dyftýnu.

 Baňky už odpočívají ve svých domečcích....

 Tři králové z papírovýho betléma, který je ještě originál nevystříhnutý, Snad příští vánoce.

Víte, co znamená na dveřích nápis  K M B ?
Kašpar Melichar a Baltazar ? OMYL
To je poznámka pro sklerotiky a starší a staré kusy Klíče Mobil Brýle.....................
.
 Tuhle andělskou družinu si ještě chvíli nechám na očích. Je mi líto je tak brzy schovávat, když jsou takoví krásňoučcí.......
 Mnoho štěstí do nového roku přeje váš kominík !
(retro postavička po tetičce)

 Po těžké práci znavení Duo Boris

 Světýlek si chci ještě užít, tak jsem ověnčila naši Johanu.

Dnešní den jsme zakončili vycházkou, neboť se nám po vánocích  nějak sepraly kalhoty .
Pohled za západ ze severní strany Chřibů.

Mějte se dobře a mějte se rádi :-D
Jaromila

13 komentářů:

  1. Dobrý večer (nebo ahoj?), moc pěkný příspěvek.. ozdoby - některé úplně stejné - najdu ještě u své maminky a jsou taky pro mě kouzelné. Jen jeden dotaz - co je to za betlém (autor). Jsem ostuda, ale takový neznám, i když ve svém skromném asrchivu mám papírových betlémů asi 20 .. Přeji krásné dny, HanaL.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko, vubec se nedivim, ze se ti nechce do uklidu tvych pokladu, jsou to nadherne kousky! U nas je take jeste snih a teploty kolem nuly, kamna huci a ja popijim meltu a brouzdam po internetu. Preji krasny tyden a zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilka, aj my len tak postupne po kúštičkoch odkladáme:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ách, taky mě to zítra čeká, ráda zdobím, nerada "vysvlékám". I když ten náš neztrácí jehličí:-). Teď by to u nás vypadalo teprve, jako na vánoce-hustě sněží!!!. No, mě se nesrazily, jenom kalhoty, ale snad všechno!!! Vyřiď Sobíkovi, že jsem jeho fanatická obdivovatelka:-D Pozor, až půjde na pastvu, aby jsem ho neunesla:-)))Ten se Ti moc povedl!!! Kdy se bude rozmnožovat?

    OdpovědětVymazat
  5. Jaromilko, jsem ráda, že jsem Váš blog objevila!! Je to milé pohlazení a odreagování, když večer dítě ulehne a já si v klidu "listuji" Vášimi stránkami.. A nejen proto, že jsem z Chrop. :)

    Silva

    OdpovědětVymazat
  6. Hančí-
    ten betlém je od L,. Vimra (nafotím a pošlu do světa)
    Moni-
    já tě taky zdravím za moře......obdivuju tvoji kreativitu. mě to chytne jen občas.
    Gabi-
    napřed jsem stromeček nechtěla, říkám si staří blbci a budou strojit stromeček. Ale když se to dozvěděla dcera, s údivem sykla, vy jste nějací divní a dotlačila smrček. No vidíš a mně se ho pak nakonec nechtělo ani odstrojovat...
    Lezarts-
    i u nás je nová zima ! Figura po vánocích trpí, ten pažravý otvor jí dává zabrat !
    Kdy se bude sobík rozmnožovat ? Stačí ríci, strčím do mašiny kopírák a jedu :-D
    Sylvi-
    zdravím krajánka ! Doufám, že se někdy potkáme...

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts-
    doufám,že jsi pochopila, že v poslední větě patří : Stačí říci........

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Jaromilo, na betlém se moc těším a neznám ho... HanaL.

    OdpovědětVymazat
  9. supr reportáž! Koukám že kočičky práce zmohla:-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Jaromilko, tvému K+M+B jsme se s manželem chechtali už včera večer! Už nám tvůj (a pantátův) humor chyběl! Jinak koukám, taky nerada uklízíš vánoční výzdobu...
    Měj hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotečky a moc krásné staré ozdobičky!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. A to je krásné zavírání Vánoc i s přáním do nového roku. Snad nám tvůj kominíček přinese štěstí...všem. No a seprané kalhoty máme také :oD

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Jaromilko, taky jsem se nerada loučila včera se stromečkem a několik dalších vánočních věciček si budu hýčkat do Hromnic. Litinový stojan vypadá dobře a duo Boris ještě líp. Měj se v tom novém roce pěkně Slávka

    OdpovědětVymazat