sobota 19. ledna 2013

BETLÉM V LEDNU ?

 Betlém v lednu ?  Určitě si řeknete, že jsem se zbláznila nebo jsem nějaká zabržděná..............!

V minulém příspěvku jsem na jedné fotografii ukázala 3 krále z papírového betléma a jedna dušinka si ten betlém přála vidět celý.
Tímto plním slib, který jsem jí dala.
Kochejte se  a chvíli se vraťte nazpět do vánočního času plného vůní , světýlek a těšení.................

  Když ten čas tak rychle letí, v krámě už jsem viděla velikonoční zboží !!!




Vaše Jaromila

6 komentářů:

  1. Krásný Betlém:) Jinak já už dělám první vejdunky:D a přemýšlím, jak vajíčka letos ozdobíme:)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jaromilo,
    ta poslední fotka je moc hezká - má v sobě něco - teda NĚCO, ale já se neumím dobře vyjádřit. Prostě se mi strašně líbí. .-)
    Měj se hezky.
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jaromilko, MOC děkuji. Doufám, že příspěvek udělá radost i ostatním, vždyť betlémy bývaly vystavené až do Hromnic (dokonce jsem se někde dočetla, že až do Velikonoc). Náš velký dřevěný betlém ještě hrdě trůní v obýváku :-). Mám velikou radost i z přiloženého odkazu, jen co napíšu tento komentář, jdu prozkoumat, zda se dá objednat ... Přeji krásné dny a ještě jednou opravdu moc děkuji, HanaL.

    OdpovědětVymazat
  4. Iri-
    CO JSOU TO VEJDUNKY ? děkuji :-)

    Marti-
    ty sáňky jsem měla v průjezdě na botěnce, ale to roští pořád padalo, tak jsem to vyhodila na mráz :-)

    Hanči-
    přeji úspěšné hledání a když ho nenajdeš, tak napiš

    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná momentka z venku!!! Krásná, moc se mi líbí...

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, ta poslední fotka je moc krásná!! Betlém taky a řekla bych, že vejdunky jsou vyfouklá vajíčka..? Ale nechám se překvapit :).

    Silva

    OdpovědětVymazat