FURT SE NECO DĚJE.

 Zdravím ze sluncem zalité Hané !

Je známo, že všecky ženský rády přemísťují nábytek.  Prý potom mají pocit, že jsou v novém !
To můžu potvrdit, neboť je to i moje oblíbená činnost.  Mám ráda změnu a jak je něco okoukané, tak mě to začne nudit.
Tuto vlastnost jsem podědila po máti.
Vzpomínám si na jednu příhodu z dětství, kdy máti přetáhla gauč na frekventované místo a tatík, vrátivší se v noci ze hry přes něj upadl. Samozřejmě s patřičnými zvukovými efekty a pochodujícími holkami z E 55 !

Z knihy na první fotografii často a ráda čerpám inspiraci.

Ve světnici máme veliký vyřezávaný příborník .Nedávno se pantátovi rozsvítilo v hlavě a vítězoslavně z něho vypadlo :....."...já už vím, proč nemáš ten kredenc ráda, protože je těžký a sama s ním nemůžeš hnout !!!"

Při takové jedné stěhovačce jsem z obýváku vyřadila "stoleček" - podstavec staré mašiny. A protože v kuchyni (samozřejmě po přesunu a odsunu nábytku) zbyl jeden kouteček takový nevyužitý, udělala jsem si tam výstavku sezónních parádiček pro potěchu oka.




 Ten vážený pan Skřítek dělal celou zimu světlonoše za venkovním oknem, tak jsem ho nechala, aby se chvíli ohřál v chalupě :-)

 Kocourek černý, kamárád Mikeš věrný na mě dělal smutný voči, abych ho pustila do teplíčka a dala mu mlíčka do misky.
Samozřejmě jsem neodolala a už s plným bříškem leží s Tomíkem v posteli jak můj s mojó...............

Přeji krásný každý den.
Jaromila

Komentáře

  1. Jaromilko,
    jak výstižné !
    Ano, také jsem šoupala nábytkem, ale teď v novém, kde je vše na míru to už tak dobře nejde ;-)
    tak alespoň šoupu dekoracemi :-)
    Trošku závidím to slunce u Vás, tady na východě je zataženo a padají drobné vločky.
    Můj s mójó,.....:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko, moc krásný kouteček i poklady na něm ...... sluníčko ti docela závidím, to už jsem neviděla od vánoc a docela mi chybí,..... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Jarmilko, sluníčko - to jsme tedy už dlouho neviděli...
    Jinak stěhuji jen to, co utáhnu :o), mám dost malých stolečků, skříněček a tak je taky ta a tam změna, musím opatrně, manžel se z cest vrací pozdě, aby nedopadl jako tvůj tatínek :o)
    Moc hezké fotky od vás!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že takové "úchylky" nemám sama:-) Rodina mi říká, když se zlobím, že něco neuklidili, že neví kam. Na mojí poznámku o jejich paměti, mi odpovídají, že se nesnaží pamatovat, neb se to doma neustále mění a stěhuje:-D
    P.S.
    pošli nám trochu sluníčka, od začátku měsíce u nás svítilo 3 x.

    OdpovědětVymazat
  5. U nás se nešoupe. Mí autíci to nemají rádi. krásný příspěvek.

    OdpovědětVymazat
  6. ty jo, zas máš krásné zátiší s Mikešem...a to zákoutí s oknem je také moc krásné a manželova trefa s příborníkem také. Jen jsem čekala, žes na tu tíhu nějak vyzrála...pá pá

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Jaromilko,
    po delší pauze Tě moc a moc zdravím :o)...a že jsem na Tebe často myslela :o) Ve Tvém příspěvku vidím sebe...musím se smát...i já přestavuji a stěhuji. Přesně to samé...nedávno jsem si přivezla krásnou skříň po předcích (kousek je jí vidět u hajánka), je už zrenovovaná, ale kvůli ní jsem musela přestavět zas celý obývák :o)musela jsem ji tam prostě mít...nacpala jsem jí tam a už je tam. Jaromilko, Mikeškovi posílám podrbáníčko i všem dalším kočičkám...nevím jestli jsem Ti to psala, ale už mám kocourky dva. Měj se krásně a moc děkuji za psaní u mne, zdravím Soňa

    PS: Chválím i krásný ubrus pod kytičkami...určitě je vyšívaný...aspoň si to myslím. Pa

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě