BÁBOVKA

 Dobrý den, milí návštěvníci a návštěvníčky !

Už jsem se několikrát "spálila" při zkoušení nových receptů, ale nedám si pokoj !!

 Recepis psát nebudu, neboť bábovka je " dřevěná".
Nevím, co jsem udělala špatně ?
Kdyby někdo potřeboval, můžu tímto výrobkem sloužit jako věčná dekorace někam do pekařské výlohy !!!!!



 Výlohová dekorace NEBUDE ! Ani slípky ji nedostanou.
Když to stálo peníze a energii, tak se to musí sněst !
 Po stařenčině vzoru.
Nadrobit a namáčet v kafi a jest velkou lžičkou !
Přeji pěkný sluníčkový den.
Jaromila

Komentáře

  1. Jé ,
    jé Jaromilko a přitom vypadá tak jedle ;-)
    Nic si z toho nedělej !
    Mně se podařilo v neděli připálit čočku na polévku , tak taky se musela sníst, jen dcera jí nechtěla , byla trošku uzená ;-)
    Víš co v těchto situacích prý říkala manželova babička ?
    ,,Spalila jsem prase, nechci slyšet ani slovo" :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko a to je povzbuzení pro mladé hospodyňky, co se jim vždy nepovede. I mě se stávalo a po vzoru své sestřenice cukrářky...vše se musí zpracovat..jsem vyráběla kokosové kuličky..Vánoce nevánoce :oD
    Moc tě zdravím a máš to moc modrobílé krásný :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Za honbou po bábovce jsem doklikala až sem :-) Škoda, vypadá krásně !
    U nás doma teď probíhá bábovka pokus č.3 na téma "jak upéct v cizině ořechovou bábovku bez českých ingrediencí"... První dva pokusy jsme taky máčeli abychom se neudusili :-)
    Krásná dekorace, obzvlášť mě nadchl mléčňák s kočičkama ! Ty tady taky nemáme :-(
    Krásný jarní den a bábovkovým pokusům zdar,
    Anýzovka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jarmilko,
    mám podobný názor: sněst sa mosí šecko! Když už sem sa s tým tak narýpala .-)
    A kdybys měla doma 3 hladové krky, jako máme my, tak bys s tím vůbec problém neměla. Naše děti fakt sní všechno.
    Bábovka vypadá fakt na oko dobře - máš moc krásnou formu. A taky moc hezké velikonoční dekorace.
    Tak příště lepší ruku nebo oko při výběru receptů.
    A taky přeji hezké jarní dny.
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jaromilko, krásný tvar bábovky, a nevěřím , že by nebyla jedlá. Bílý kafé, namočit - tak jak píšeš. My jsme to bílý kafé měli dříve s chlebem, s bábovkou to musí být dobrota. A ta cukřenka mi připomíná babičku, měla ju taky, kampak se ta cukřenka vlasntě poděla? Měj se hezky. Slávka

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Jaromilko, u tebe se vždycky potěším, pobavím i pokochám! A není v tom ani špetka škodolibosti, ruku na srdce, které z nás se tohle nestalo...ale málokterá to zvládneme se šarmem, jako ty!
    Forma je úžasná!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotečky,bábovku mám moc ráda,i když dám na "tu svou" :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jaromilko, učený z nebe nespadl a chybama se člověk učí ..... já jsem jednou dělala bábovku ve spěchu a zapomněla jsem do ní dát cukr .... podruhé, když jsem jí pekla, tak jsem si celou dobu říkala, nezapomeň blbe na ten CUKR !!! no a zapomněla jsem na vajíčka .... moje životní zkušenost z těchto dvou "bábovkových akciček" je .... bábovka bez vajec ujde, bez cukru nikoli .... krásný první jarní den .... Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Nové recepty báboviek tiež rada skúšam :o))
    Komentár sa mi veľmi páči a tiež pekne nafotené:o))
    Moja nedeľná bábovka bola hrnčeková, maková a komentáre som počúvala od mojich rodičov :o)) totiž mak bol celý a pre ich protézy to bol postrach...ale sa minula :o))
    S pozdravom Iveta

    OdpovědětVymazat
  10. Bábovka vypadá dobře, nevěřím, že by nebyla jedlá :), závidím Vám tu formu na ni, a taky hrneček s třešněmi.

    Hezký zbytek týdne.

    Katka

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruš, vypadá vynikajúco. Rodinku nechaj poriadne vyhladovať a uvidíš ako im bude veľmi chutiť.
    Krásna dekorácia aj fotky.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Neverím, že sa nedá jesť, vyzerá totiž veľmi chutne a je aj krásne vyformovaná.
    Emily

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě