pátek 19. dubna 2013

ŠŤAVNATÝ, VITAMÍNOVÝ PŘÍSPĚVEK.

 Ahoj, holky a kluci !
Jablíčka vypadají na voko pěkně, ale vevnitř už jsou nic moc !  A proto se ke slovu hlásí exoty nebo exoti ?


 Mojím favoritem je červený grep !
Sice u konzumace házím obličeje, že by podle mně mohli vymýšlet nový formy na kyselý lipa zvaný xichtíci nebo šklebáci , teď si nevzpomenu na přesný název, ale určitě je znáte !
Grep miluju, asi je tam něco, co můj organismus nutně potřebuje.

 Přípravu si užívám a vychutnávám !
Napřed umýt od neznámé chemie a pak rozkrájet na  "mašinky"....................a pak už jen vyhryznout bez hořké bílé dužiny...........mňam............



 .........no a ze zbytků jsem si vyrobila  sluníčko, když to na obloze se někam schovalo.
  Nebe je až na zemi a všichni průduchové nebeští jsou otevření...................

 Alespoň trochu té jarní optimistické zelené.
Taky si děláte jarní očistný elixír z kopřivy ?

 Chlupatý Mikeš se v truhlíku za oknem dožadoval pozornosti a podrbáníčka......



Přeji víkend podle vašich přání. Že prší nevadí, vždyť příroda to potřebuje a vy si určitě  najdete nějakou zábavu pod střechou..............
vaše jaromila

3 komentáře:

  1. Vitamínová bomba v krásné podobě!!!Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  2. Jarmilko, když jsem čekala Adama, na grepovém dřusu jsem žila, v jedné kavárně ho objednávali jen pro mě :o) A zůstalo mi to! Mňam!
    Hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Přidávám pozdrav i já....greo jsem nedržela v ruce už dlouho, sliny se mi sbíhají, taky bych si dala a kocour mi připomíná naši kočku, ta ráno tak škrábe na rám okna, že jsem už vzdala mít něco-okno- hezky v pořádku...

    OdpovědětVymazat

JEŠTĚ Z DOVOLENÉ

 Dobrý den, milí zlatí ! Z médií troubí alelujá gloriá, ale já jsem myšlenkami pořád v těch zvláštních zemích severně od nás. V přístavní...