sobota 7. prosince 2013

BRZY BUDOU VÁNOCE

 Přeji pěkný večer !
Brzy budou vánoce !
Na toto heslo mám vzpomínku z mých brněnských studentských let.

Ráda jsem (samozřejmě po vyučování) jezdila po Brně šalinó.
Jen tak !
Z konečné na konečnou a užívala si volnou jízdu na šalinkartu, která tenkrát jen tak mimochodem stála kolem 10 kaček !
Jednou si tak užívám teplíčka a ubíhajícího velkoměsta za okny, když vtom někdo z vedlejšího sedadla zahlaholí : b r z y   b u d o u   v á n o c e  ................n e b o  v e l i k o n o c e  ......?
Podotýkám, že to bylo za jarní plískanice a lidi v šalině se i přes zamračenou oblohu začli usmívat !!!
A pak ještě něco huhlal, ale to už si nepamatuji.
V mysli mi utkvělo jen to aktuální heslo : brzy budou vánoce.........................


Tyhle obrázky, které vám předkládám jsou z té samé doby.
Je to dědictví po tetičce, která všechny "kartky", jak jim říkala, pečlivě schovávala do staré kabelky po stařence.
Jako děcko jsem si s nimi ráda hrála.
Pak následovaly moje dcery, které měly tyto pohlednice taky rády !
Jsou to pohlednice poplatné své době.
Vkusné, nevkusné, přeplácané,nicneříkající, ale i nadčasové.
Ty, které mi připadly něčím zajímavé, vám nabízím k nahlédnutí. To abych navodila trochu té vánoční atmosféry ( jako by jí všude nebylo dost !!!)
Vím, že se to všude hemží vánočními motivy, ale řekněte,  přece nebudu psát o letní dovolené !

Chtěli- y byste dostat vánoční papírovou pohlednici ?

Tak někomu napište a přejte si, ať vám odpoví......................
...................................................................dobrá rada nad zlato !









Vaše Jaromila

5 komentářů:

  1. Jarka, krásna spomienka. Ja sa musím priznať, že pohľadnice posielam každý rok na Vianoce a na Veľkú noc v počte asi 40 kusov. Bez toho by sviatky ani neboli. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. K tobě chodím tak ráda, Jaromilko! Pro vzpomínky, pro moudrost...Děkuji a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jako vzdy, potecha pro oci i pro dusi Jaromilko. Preji krasny prdvanocni cas a moc zdravim, monika

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné počteníčko!!!! Jaromilko, prasátko je z Ikea...cena 129,- je to vlastně plyšák pro děti, ale já ho trošku upravila pro dospěláky...měj se krásně...Radka

    OdpovědětVymazat