středa 11. prosince 2013

RIZOTO


 Dobrý den, všem !

Moje mladší decko mi oznámilo, že se za mnou přijede podívat.
Nenápadně jsem se jí optala, co mám navařit, neboť je.....ehm........trochu vybíravá !
Sdělila mi, že by si teda dala rizoto, že ho dobře umím !
Lichotník !
 Hlavou mi začaly kroužit ingredience, které budu muset dokoupit.
Ještě než jsem se vydala do krámu, tak jsem zkoukla recepisy.
Ráda sleduji " Peklo na talíři ", inu našla jsem z jejich filmotéky heslo RIZOTO.

Doteďka mi neleze do hlavy, co jsem tam viděla.
Beru na vědomí, že pravé italské rizoto vypadá (i chutná) asi úplně jinak, než to " naše", ale při pohledu na ten žlutý blivajz se mi neudělalo dobře od žaludku.
Prý rizoto !
PROČ se nás snaží učit něco, co našinec stejně nepřijme !
Akoráť budu dělat své rizotko, tak jako dřív !!! Je fakt, že tam nedávám vepřové z konzervy, ale poctivou prasečí flákotu. Hrášek s mrkvičkou tam musí být. Ještě jsem spolu s masem podusila hlívu a žampióny a pak pěěěkně fšecko promíchat a na talíř naservírovat pěknou bábovičku.............
A posypat strouhaným sýrem.
Dobrou chuť !

 Po obědě nezbytné kafíčko.....
 .........a po kafíčku vodorovná poloha ...........kdepak ! Procházka !
Na louky do Hétmana..


 Kdo z rodáků pozná, kde je ten letopočet, dostane ode mně dárek !!!!!
 Tajuplný les pod štrekó..........
Oni 3 tam stójijó. Poznáte kdo ?

Mějte se všeci móc pěkně.
Vaše Jaromila

2 komentáře:

  1. Jaromilko, někdy zajdi do dobré italské restaurace a ochutnej to jejich rizoto, Je to skvělá záležitost! Ale to tvé vypadá taky moc dobře...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko, co by člověk pro ty děti neudělal. U nás se o víkendu také vaří podle synka (když tedy přijede), krásný adventní víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat

JEŠTĚ Z DOVOLENÉ

 Dobrý den, milí zlatí ! Z médií troubí alelujá gloriá, ale já jsem myšlenkami pořád v těch zvláštních zemích severně od nás. V přístavní...