NERVÓZNÍ JAK SÁŇKY VEŽŇA

 Pěkný den,  všem !

Nedávno jsem zaslechla známé přirovnání.  ...si nervózní, jak sáňky vežňa.......
Už jste se někdy zamysleli nad tím, jak a co lidi mluví ?
Proč to vůbec vzniklo ?
Když nad tím člověk začne přemýšlet, tak zjistí, že je to pěkná blbost, že ?

Ještě jsem neviděla nervózní sáňky......

Když náhodou vlezu na půdu v letní vedra, tak sáňky si tam tiše odpočívají a vůbec nevypadají nervózně, natož aby mi třeba nadávaly, nebo byly zlé svým sáňčím způsobem...................

Pěkně tam spinkají v koutečku v senečku a trpělivě čekají na sníh....................





Pár záběrů z odpolední vycházky na louky do Hejtmana...............





.....akrobat na hrazdě............


Přeji pěkný každý den !
Jaromila

Komentáře

  1. My používáme Mikuláša ve žňa.. :)

    Silva

    OdpovědětVymazat
  2. No, někdy se nad tím zamyslím, vím, že sáňky odpočívají pěkně v klidu, ale že toto přirovnání sama používám často, tak si dovedu představit, jak by mohly být nervózní...je to letos zvláštní zima viď?

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle přirovnání neznám:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky., jojo, některé přirovnání používáme automaticky ani se nad ním nezamýšlíme. kolikrát něco řeknu, mí autisté nechápou a Eliška mi pak vyloží, že to přece nedává smysl:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Jaromilko, "foukla" na mne nostalgie, zakouti se sankami je nadherne, stejne jako krajina kolem vas. Jo a u nas se rikalo "jsi nevozni jak sanky v lete", chvilku mi trvalo, nez jsem pochopila co to "vežňa" znamena :)) Moc zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  6. AHOJ MÁŠ MOC KRÁSNÝ BLOG A HEZKÉ FOTKY.ZDRAVÍ EVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Evko, napiš mi prosím na můj email, dík Jaromila

      Vymazat
    2. Ahoj, Evko, napiš mi prosím na můj email, dík Jaromila

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě