neděle 26. ledna 2014

RETRO BARVIČKY A KOČIČKY

 Dobrý večer vám všem, moji milí !

Něco jsem šla hledat na půdu a jak určitě sami znáte, přijdete bez " TÉ VĚCI",  ale donesete 3 jiné.
To se stalo i v mém případě !
Při prohrabování se věcmi v jedné krabici mě napadlo, že tento "černobílý svět", který vládne za okny, si musím zpestřit nějakýma barvičkama.

Tyhle barevný plastový baňky jsou po tetičce.  Doma vyrobený vaječný koňak z nich chutnal skvěle.  Je to jeden z retro výrobků bývalého Technoplastu.  Dnes už vzácnost ( pro někoho ) !



Skleněnou misku na noze s retro ovocem měla tetička vystavenou v sekretáři, spolu s volavkami, hrníčky, loďkou, rybou, modrou dózou na kokina, panenkou a gypsovou krajinkou se skálou a jezírkem.........ale to až příště.



Modrá vázička s papírovým kvítkem je z pantátovy výbavy !




Ještě vám posílám pár chlupatých pozdravů..............






Mějte se moc fajn.
Jaromila

4 komentáře:

  1. Jaromilko, jsem na tom podobně .... a čím jsem starší, tím více si věcí odložených /pro někoho zbytečnosti a harampádí .../ vážím! Tvoji kočičáci jsou kouzelní! Pa a hezký týden, Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jaromilko, krásný retro příspěvek včetně stolu a židlí. A ty vaše čičinky bych nejraděj pomačkala, jsou super. Hezký týden Slávka

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilko, tak to dobře znám! krásně sis obarvila svět, tu modrou vázu měli určitě naši...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Skleničky, poklad, ale ty židle!!! Nádhera. Chvíli mi trvalo, než jsem to kočičí klubíčko rozluštila a poznala, kdo je kdo:-D

    OdpovědětVymazat