JARNÍ

 Milí zlatí, tak jsem opět zde po delší době a vítám vás u nás :-)

Dospěla jsem do stádia, kdy se obrazně řečeno nemůžu pohnout z místa !
Nic mě nebaví, nic se mi nedaří, "...jíst mi nechutná, spát mi nechutná, trápím se trápím....."  jejda, to jsme někde jinde, myslím v lese na kuří nožce :-).............

Proto jsem ve svém světobolu poprosila toho co nade mnou lítá a čechrá si peříčka, ať mi POMŮŽE !

A světe div se, stal se zázrak, seslal mi informaci o knize  Karen Kingston - ZBAVTE SE NEPOŘÁDKU s feng šuej !
A v mém životě se začínají dít věci !
Dávám se intenzívně do úklidu prachem zapadaných a pavučinami spoutaných koutů svého domova (zarputile ochraňovaných  a bráněných mým tatíkem).
Každý den je u nás "letecký den", neboť věci, na které se dlouho nešáhlo, letí nemilosrdně napřed z balkónu a pak do popelnice, kontejneru ,kamen...........

Už se cítím trochu líp, ale jsem teprve na začátku cesty a před sebou vidím jen do dálky se táhnoucí ranwej, lemovanou pytli věcí zbytečných a nepotřebných.

Co mě však blaží, že kdesi v dáli vidím SVĚTLO A TEPLO, SVĚŽÍ VÍTR VANOUCÍ OD MOŘE DO LESNÍHO HVOZDU PLNÉHO KVĚTIN A PTACTVA NEBESKÉHO.

Tímto vás prosím o návštěvu mojeho caffegarden-bazar , protože všechny "poklady" zas nemusí vyletět komínem či skončit ve sběráku nebo metalšrotu.....
Doufám, že ještě někomu udělají radost !

........a abych jen nefňukala, tak vám posílám pár jarních pozdravů....



 ....kvetoucí kolíky Chaenomeles- Kdoulovec

 ...zahradní zákoutí v zapadajícím slunci...


To není jarní, ale chlupatý pozdrav od mého zlatíčka.........

Vaše Jaromila

Komentáře

  1. Tak to je opravdu jarní úklid, ...i v duši:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko,moc ráda tě tady vidím! Tvá naaranžováné květiny jsou tak krásné! Přeji t ijen hezké dny a myšlenky a jdu se podívat do tvého bazárku!
    Pa,Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jaromilko, hezký i tady i v bazárku. Jen už začínám být taky opatrná na to, abych neměla doma muzeum a spíš se snažím také věci vyřazovat. Ten pocit - nic mě nebaví, nic se nedaří znám také, ale naštěstí zatím vždy přešel a jak čtu přešel i u Tebe. Tak vše dobré a pěkné velikonoce. Slávka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jaromilko posílám Ti jarní pozdrav od nás a přeji hezké Velikonoční svátky a také jen a jen pozitivní myšlenky :o) ...už letím mrknout do bazárku :o)
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Po přečtení vašeho příspěvku se mi vrátily vzpomínky na ten nával energie, když jsem tuto knihu četla. Opravdu to působí přesně jak píšete. Mně také nešlo jinak, než uklízet. Ale nejde ani tak o prach, jako o to, udělat si místo :-) Fungovalo to a ani nevím, co jsem vyhodila. Nic mi nechybí. A takhle na jaře, to musí být teprve nával energie!!! Asi si to zopáknu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě