pondělí 7. prosince 2015

30.TÝDEN, ANEB KE KÁVĚ.......KOČKU

Pěkně vás všecky zdravím v tento předvánoční čas !
Jsme lidi kočičí, tak se u nás vše točí kolem chlupatin. Naše smečka se utěšeně rozrůstá, už jich máme + - 7.
Mica-srna,Váleček, Boris, Kuki, Zora, Malej a Barbuška.

Ke kávě- kočku !
...i to je naše hospůdka. Vyděšené pohledy hostů, když se jim na stole objeví chlupaté stvoření.
Někteří hosté se rozněžňují a láskyplně je žmuchlou a jiní je s odporem smetou se stolu....
Inu, 100 lidí 100 povah !

Posílám vám pár obrázků z tohoto, tedy minulého týdne.
Trochu mikulášskopředvánoční a hodně kočičí.:-)

 Mica srna se svým jediným synem Válečkem.

 To není strašidlo, ale náš nový objev Barbuška.
To se stalo tak, že jsem šla k zahradníkovi pro macešky .......a donesla jsem kotě !

 Barbuška s Válečkem na houni u krbu.....kočičí život.........

 Příprava surovin na perníkové těsto podle osvědčeného tetiččina recepisu...

 Po babičce mám krásnou záclonu( sice už je to torzo), ale furt je na ní co obdivovat.
Je docela dost rozervaná za ty století, tak jsem jí chtěla trochu poopravit, samozřejmě pomocníček byl hned k ruce. Když jsem jí vybrblala, ať nezavazí neodešla, jen mi dala najevo, co si o mně myslí.........!

 Pantáta zkušeným hmatem ošetřuje očena Válečkovi.

 v dáli Chřiby...

 Moje letošní perníková dědina....
 Na Hané už padá hvězda..............
Mějte se moc fajn a nebláznite s úklidem, Ježíšek se narodil ve chlévě, tak ať se u vás cítí jako doma.

Vaše Jaromila

5 komentářů:

  1. Tvůj kočičí útulek je úžasný, vidím, že se u vás nemají vůbec špatně. Jinak krásné váhy i perníčky. Pěkný čas adventu. Slávka

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko, je jim u vás dobře, to je vidět. Já jsem spíš na psy, ale uznávám, že hlazení kočky má velmi uklidňující účinek.
    Ať se vám daří! Jo, a ta vesnička je kouzelná!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Perníčková vesnička je, Jarmilko, moc krásná, ale kočičákům a kočičandám se nic nevyrovná, ti jsou na světě nejkrásnější. Jen mi v tom výčtu chyběl Tomík a netroufám si vůbec domýšlet, proč tam není... Přeji krásný adventní čas.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, tak jsem se k vám na blog dostala přes Ladu. Máte tedy pěknou smečku. Vy jste šla k zahradníkovi a já nakoupit, tam mi paní nabídla kotě ... přijdu domů, mám v ruce nákup a pod mikinou bouli a mami hned ... ty neseš kočku ... a byla naše !!
    Kdysi v lese se k nám taky přidala mladá kočička.... nyní máme kocourka, je na obrázku..
    Perníčky jsou krásně zdobené a podobné váhy máme a nedám na ně dopustit, jsou po babi.
    Hezký adventní čas přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem já ale popleta, zapomněla jsem na Tomíka a Mikeše.. děkuji kočičí mámo za připomenutí. Ti dva jsou v jiném "útulku".
    Holky, díky za návštěvu a za vaše příběhy, vidím, že jsme z podobného "kočičího" těsta. Ikdyž mně někdy pořádně štvou, ale "kočičí muziku" nevyměním za nic na světě !
    Vaše jaromila

    OdpovědětVymazat

JEŠTĚ Z DOVOLENÉ

 Dobrý den, milí zlatí ! Z médií troubí alelujá gloriá, ale já jsem myšlenkami pořád v těch zvláštních zemích severně od nás. V přístavní...