STATICE A ČÍČA

 Šla  jsem si na verandu  zdokumentovat kytičku statice.

 ....a vtom- KUK- kde se vzala tu se vzala, sousedovic číča.

..takže místo kytičky jsem fotila čičinu.
Obdivuju fotografy, kteří fotí zvířátka. Aby vznikl pěkný snímek, musí to být velká náhoda, pohotovost fotografa nebo stovky fotek, ze kterých nakonec vyberu dvě......
Tato se mi povedla úplně nechca.
Když si ten portrét přitáhnete, zjistíte, že čičina má ostříhaný vousky.........inu děcka !!!!! Doufám, že jí fousy dorostou !

Ahoj
Jarmila

Komentáře

  1. Krásná kytice i číča! :) Pěkný den, Marie

    OdpovědětVymazat
  2. To je ale pěkná kočička, tak si ji nech:-), ty jí určitě vousky stříhat nebudeš. Pěkný týden. Slávka

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilko, fotky se ti povedly moc hezké! Máme doma štěně, o focení zvířátek něco vím, mám hodně ocásků a mastných fleků :o)
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilko, krásně se ti podařilo číču zachytit, ale i ta statice je moc pěkná, loni jsem si zasadila dvě sazeničky, tak jsem zvědavá, jak přezimuje, moje babička ji mívala na zahrádce a dost se jí dařila, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě