neděle 16. dubna 2017

VELIKONOČNÍ PŘÁNÍ

 Dobrý den všem,kteří jste ke mně zabloudili !

Velikonoční přání jsou většinou taková :
veselé velikonoce,
příjemné prožití svátků velikonočních,
pohodové velikonoční svátky,
krásné velikonoce,
veselé svátky jara,
požehnané svátky velikonoční,
..............ale slyšeli jste někdy : = ať rozdáte hodně vajíček=..............?

 To mi přál při loučení jeden host a můžu říct, že mě docela rozhodil a inspiroval k přemýšlení o tom, co si vlastně vzájemně přejeme............

 Ptám se lidí, jak slaví velikonoce....
Většina využije příležitost setkat se s rodinou, jezdí na výlety, hltají kilometry na kolech v parádních značkových oblečcích, chodí do lesa na špacír, jiní řežou dřevo do krbu, odváží nepořádek ze dvorků, sekají trávu, dodělávají pergolu, opravují okna na skleníku, opravují plot, čistí slípkám kurník, líhnou kuřata.
Někdo se projíždí krajinou na motorce.....
...a někdo letí do Egypta surfovat, protože hlásí silný vítr.........
A jak to máte vy ?







 Mějte se móc fajn a posílám ještě jeden pozdrav od ležícího spícího Toma.
Vaše Jarmila

8 komentářů:

  1. Odpocivame :-)Klidne Velikonoce i tobě!

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky a pěkný blog Přeji hezké velikonoce Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilko, od všeho trochu, tedy v Egyptě jsme nebyli :o)
    Rodina, přátelé, výlety, procházky, koncert, sklenka vína... dobře nám bylo :o)
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. V klidu a tichosti většinou rozjímám touláním se po lesích a občas zajdu na návštěvu ke známým... příjemné pohledy z tvých fotografií na mě koukají... s milým pozdravením... pher

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to máme holky asi stejný, nebo podobný.
    Neustálý hluk všude mě poslední dobou dost unavuje, takže nejradši mám ticho doma u krbu s Tomem na klíně............

    OdpovědětVymazat
  6. Tož to jsi mě rozesmála! To jsem ještě neslyšela, ale těší mě ta tvá vajíčka:-)) měla jsem podobný:-))) A ty velikonoce- jsem ráda, že je prožíváme z velké části v kostele- je to sice záhul :-)), ale krásný:-)) Egypt mě moc neláká, ale dala bych si říct, někde jinde:-))) to se přiznám:-)))
    Měj se hezky K

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Jaru, omlouvám se za pozdní odpověď, nedostala jsem se k tomu ozvat se ti hned. ...měla jsi je barvený obyčejným Balakrylem jako já? :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne, ne nene!
      Od janaathome jsem obšlahla čistě přírodní způsob a to v ČERVENÝM ZELÍ !Vidíš dobře, to nastrouhaný a povařený červený zelí totiž udělá modrou vodu, ve kt. se uvařený vajica obarví. sranda, že ?

      Vymazat

JEŠTĚ Z DOVOLENÉ

 Dobrý den, milí zlatí ! Z médií troubí alelujá gloriá, ale já jsem myšlenkami pořád v těch zvláštních zemích severně od nás. V přístavní...