středa 17. května 2017

Meditace v zenové zahradě

 Přeji vám pěkný slunečný den.
Revitalizuju zahradu založenou před mnoha lety a snažím se , aby se minimalizovala údržba ( páni to je hrozný výraz, zahrada se přece ošetřuje, jsme zahradníci a né údržbáři !!!.-))).
Furt je potřeba se učit a já se učím a naciťuju jak by zahrádka měla vypadat, aby pořád sloužila svému účelu a přinášela domácím radost, potěšení, stinná místa k odpočinku, vůně, harmonii tvarů a taky něco dobrého na zub nebo do koláča.
Proto hledám inspiraci v knihách i na netu.


 Ovšem tato fotografie mě dostala, potfory chlupatý, ty nepotřebují ani zenovou zahradu, umí relaxovat všude........
Mějte se krásně a učte se odpočívat a vypnout !
Můj bratr se to snad naučí, ale napřed se musel nechat odvézt do špitálu se srdeční slabostí !!!!!!!!!
Vaše Jarmila

5 komentářů:

  1. Krásně vymyšlené to máš, určitě se to podaří krásně uskutečnit. Já také až kvůli nemoci jsem se musela učit odpočívat a obdivovala jsem svého kocourka, který to uměl kdekoli a kdykoli. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Zahrady jsou to krásné, ale jako bezúdržbové rozhodně nevypadají. Já své záhony naopak rozšiřuji, ale už teď vím, že jednou přijde čas, kdy je budu muset redukovat. To je holt život.
    Zdraví Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Čau holky, děkuju za váš názor.
    Bezúdržbové zahrady samozřejmě NEJSOU, zahrada se vyvíjí, zahrada je živý organismus a roste se svými majiteli.
    ahoj Jarmila

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jaromilko, pátý obrázek u mne vede, včetně toho rezavého plyšáka. Jak říká náš děda, s přibývajícím věkem musí na zahradě přibývat lavičky a místa k odpočinku. Pěkný víkendový relax přeji. Slávka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásná zahrada to bych potřebovala se naučít odpočivat pro mě je den krátký tolik bych toho chtěla vyzkoušet ale pořád nějak nestíhám Měj se hezky

    OdpovědětVymazat