MILUJU SUKULENTY

 Miluju sukulentíky,
já, ikdyž zahradník, zalívám kvítka teprve, až jim klapí listy.........
A tihle sukulentíci, to jsou moje zlatíčka, ti na mně vyzráli, udělali si zasoby vody na zlý časy.
Mám je na okně a chodím si s nimi povídat , některé mi už i vykvetly !
Doufám, že to není strachy, neboť rostliny prý kvetou, když cítí svůj konec. Chachááá.......

 Sjíždím pinterest a najednou na mně vyskočí tato nádhera !!!
Už dlouhu, móc dlouho mě nic tak nezaujalo, jako tyto zenové minizahrádky, jednoduchý, nádherňoučký !
Na co ti lidi ještě nepřijdou .
Ale asi to není do bytu s malými dětmi......asi .
Tak se chlubím "cizím peřím". Kochejte se se mnou.


zdroj Pinterest.
Jestli chcete, nakukněte na můj pinterest.
Jarmila

Komentáře

  1. Už ty fotky mě uklidňují (ne že bych to potřebovala). Ale v písku bych ty ornamenty taky ráda kreslila, je to super.

    OdpovědětVymazat
  2. Holka,dík za návštěvu, u tebe jsem si početla a dost věcí i tvých myšlenek mě zaujalo, ale dobrého pomálu. Budu si ty tvé příspěvky dávkovat po kapkách.
    Ahoj
    jarmila

    OdpovědětVymazat
  3. Mám také sukulentyy některé i kvetly tvoří pěknou dekoraci v bytech Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. To je opravdu krása - a až z komentáře Martiny jsem si všimla, že ty ornamenty jsou na písku... já myslela, že to je nějaká savá poduška pro sukulenty..:-) Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě